.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش10درصدي تخلفات رانندگی در مازندران

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان مازندران گفت:از تاريخ 25 فروردين ماه 87 تاکنون کاهش 10 درصدي تخلفات و تصادفات راهنمايي و رانندگي را شاهد بوده ايم.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از برنا، سرهنگ رمضان سوادکوهي با بيان اينکه کاهش تخلفات رانندگي نشان دهنده اين است که مردم بيشتر از قبل قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت مي کنند افزود:حضور بيشتر نيرو هاي پليس در جاده ها نيز از عوامل مهم ديگر در کاهش تخلفات مي باشد.
وي با اشاره به اينکه متاسفانه بيشتر تخلفات و تصادفات از سوي جوانان صورت مي گيرد اظهار داشت:اين موضوع براي ما بسيار مهم و نگران کننده است.
سوادکوهي با بيان اينکه 10 تا 15 درصد اتفاقات راهنمايي و رانندگي توسط جوانان روي مي دهد خاطر نشان کرد:سرعت غير مجاز ،انحراف به چپ ،عدم توجه به خودرو جلو و عدم رعايت فاصله طولي ،عدم رعايت حق تقدم در رانندگي و همچنين عجله و شتاب از عوامل مهم حوادث رانندگي در روزهاي اخير مي باشند.
وي با اشاره به اينکه امسال براي اولين بار تمام گشت هاي راهنمايي و رانندگي به نوت بوک هاي ويژه مجهز شده اند تصريح کرد:تمام مشخصات و تخلفات و گزارش هاي هر نوع اتومبيل در صورت توقف خودرو توسط نيروهاي راهنمايي و رانندگي به سرعت بررسي و اعلام مي شود.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي مازندران همچنين با بيان اينکه گواهينامه رانندگاني که بيش از سه بار تخلف کنند سوراخ ميشود اظهار داشت:خوشبختانه 90 درصد مردم مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت مي کنند.
سوادکوهي با اشاره به اينکه دانش آموزان هميار پليس توانستند در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگي بسيار موثر باشند افزود:از والدين مي خواهيم که فرزندان خود را احترام گذاشته و به تذکرات آنها در رانندگي توجه ويژه داشته باشند.
وي همچنين با بيان اينکه با توجه به هواي باراني و لغزنده بودن جاده ها و آشنا نبودن مسافران ممکن است حوادثي رخ دهد از مسافران و گردشگران خواست با توجه به اين عوامل با سرعت مطمئنه حرکت کرده و قبل از حرکت نيز از وضعيت راهها و مناطق حادثه خيز اطلاع پيدا کنند.
سوادکوهي همچنين با اشاره به اينکه مسافران سعي کنند طوري حرکت کنند که شب ها کمتر رانندگي کنند تصريح کرد:300 گشت محسوس خودرويي و موتوري و 15 اکيپ نا محسوس راهنمايي و رانندگي در بيش از 150 نقطه حادثه خيز استان مازندران به مردم خدمات لازم را ارائه مي دهند.
وي همچنين با بيان اينکه متاسفانه در طي چند روز اخير مشاهده شده که بسياري از جوان ها با موتور سيکلت و بدون رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و عدم استفاده از کلاه ايمني جهت ديد و بازديدهاي عيد نوروز اقدام مي کنند خاطر نشان کرد:از خانواده ها تقاضا داريم نسبت به کنترل اين جوان ها حساسيت بيشتري داشته باشند.
سوادکوهي همچنين اظهار داشت:رفت و آمد در محورهاي کندوان و فيروزکوه روان بوده و همچنين بيشترين تردد در جاده هراز مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.